بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
افتتاح دو هتل در منطقه آزاد ماکو تا عید نوروز/ 
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: باید بگویم نسبت به برندسازی منطقه آزاد ماکو کمتر اقدام شده و و هیچ وقت شمال غرب و ماکو به عنوان مقصد گردشگری معرفی نشده است. 
کد خبر : ۲۷۸۶۲۴

حسین گروسی، مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص این منطقه اظهار کرد: باید بگویم نسبت به برندسازی منطقه آزاد ماکو کمتر اقدام شده است. امروز می‌بینیم برند گردشگری کیش و قشم بیشتر مطرح هستند و هیچ وقت شمال غرب و ماکو به عنوان مقصد گردشگری معرفی نشده است. 

وی افزود: علت این امر، فقدان یکسری زیرساخت‌ها بوده است. زیرا برای ماندن در ماکو زیرساخت‌هایی لازم است. زیرساخت‌ها شامل هتل اعم از ۴ و ۵ ستاره و... خواهد بود.

گروسی بیان کرد: ما در ماکو این اقدامات را انجام دادیم. دو هتل ۴ و ۵ ستاره تا عید افتتاح می‌شود. تفاهمنامه‌ای نیز با شرکت هواپیمایی ماهان منقعد کردیم. ۲ هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری سرمایه گذاری انجام می‌شود. همچنین هتل‌های کپسولی مستقر می‌شود. پرواز‌ها افزایش می‌یابد. هفته‌ای دو، سه روز ماهان پرواز خواهد داشت. همه این‌ها دست به دست هم می‌دهد تا ماکو در حوزه گردشگری به عنوان مقصد گردشگری در میان مردم مطرح شود.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو ادامه داد: در بخشی ورزشی شاید ورزش‌های خاص در ماکو انجام شود. به دلیل کوه‌های مرتفع، پاراگرایدر یکی از ورزش‌های جذاب است. سوارکاری، اسکی، ورزش‌های آبی به دلیل وجود رودخانه ارس می‌تواند جذاب باشد. همچنین، می‌توان با کشور‌های همسایه و کشور‌های عضو اکو مسابقاتی برگزار کرد. منتظر انعقاد تفاهمنامه‌ای با سازمان اکو هستیم. در اردیبهشت ماه ایونتی را با کشور‌های عضو اکو در ماکو مخصوصا در حوزه گردشگری برگزار خواهیم کرد که مذاکرات این امر، در این نمایشگاه انجام شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار خرد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
دولت زانوتو از گردن بورس سیاه پوست بردار!
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.